Subaru B9 Tribeca SUV Forum banner

Niezawodność Tribeca od długoterminowych właścicieli

52K views 30 replies 14 participants last post by  Flat6er  
#1 ·
Cześć,
Jestem nowy w Subaru i mam niewielką wiedzę na temat pojazdów Subaru. Zawsze byłem fanem Toyoty, a teraz, gdy moje dzieci dorosły, jestem gotowy zamienić moją Siennę na SUV-a z napędem na wszystkie koła. Znalazłem świetną ofertę na Tribecę Touring z 2011 roku, z jednym właścicielem i przebiegiem 85 000 mil za 11 990 $. Moja żona chciała tego SUV-a, gdy w 2008 roku pojawiła się druga generacja, ale nie był on praktyczny dla naszych potrzeb. Przeczytałem kilka historii grozy i kilka pozytywnych historii o Tribece. Latem moja rodzina i ja lubimy podróżować 600-1000 mil od domu. Nasza Sienna nigdy nas nie zawiodła i zawsze wracała do domu bez żadnych problemów, ale teraz zaczyna widać jej wiek.

Dla długoterminowych właścicieli, którzy mają 3.6 H6, jaki jest wasz przebieg i czy mieliście jakieś poważne naprawy? Na co powinienem zwrócić uwagę podczas jazdy próbnej? Jakie są główne obawy związane z Tribecą?

Dzięki z góry. Testuję Tribecę w ten weekend.

#2 ·
Kupiliśmy nasz samochód Tribeca '08 ponad 2 lata temu z przebiegiem 57 tys. mil. Teraz mamy 68 tys. Nie ma problemów, poza koniecznością wymiany przekaźnika sprężarki klimatyzacji. Przy przebiegu 60 tys. mil zalecany jest duży serwis, więc miejmy nadzieję, że będą na to zapisy. Stukanie pod spodem przy takim przebiegu to znany problem, ale prosta wymiana tulei lub innych części zawieszenia je usuwa. Wszelkie akcje serwisowe można sprawdzić u dealera Subaru, jeśli nie ma zapisów o ich wykonaniu. Warto sprawdzić oznaki wycieków uszczelki głowicy, co nie jest super częste. Przebieg opon wydaje się dobry. Dla nas mpg wydaje się wynosić od 18+ lokalnie do 22 na drodze. Lubimy ten samochód.

#3 ·