Subaru B9 Tribeca SUV Forum banner

Niezawodność Tribeca od długoterminowych właścicieli

52K views 30 replies 14 participants last post by  Flat6er  
#1 ·
Cześć,
Jestem nowy w Subaru i mam niewielką wiedzę na temat pojazdów Subaru. Zawsze byłem fanem Toyoty, a teraz, gdy moje dzieci dorosły, jestem gotowy zamienić moją Siennę na SUV-a z napędem na wszystkie koła. Znalazłem świetną ofertę na Tribecę Touring z 2011 roku, z jednym właścicielem i przebiegiem 85 000 mil za 11 990 $. Moja żona chciała tego SUV-a, gdy w 2008 roku pojawiła się druga generacja, ale nie był on praktyczny dla naszych potrzeb. Przeczytałem kilka historii grozy i kilka pozytywnych historii o Tribece. Latem moja rodzina i ja lubimy podróżować 600-1000 mil od domu. Nasza Sienna nigdy nas nie zawiodła i zawsze wracała do domu bez żadnych problemów, ale teraz zaczyna widać jej wiek.

Dla długoterminowych właścicieli, którzy mają 3.6 H6, jaki jest wasz przebieg i czy mieliście jakieś poważne naprawy? Na co powinienem zwrócić uwagę podczas jazdy próbnej? Jakie są główne obawy związane z Tribecą?

Dzięki z góry. Testuję Tribecę w ten weekend.
 
#2 ·
Kupiliśmy nasz samochód Tribeca '08 ponad 2 lata temu z przebiegiem 57 tys. mil. Teraz mamy 68 tys. Nie ma problemów, poza koniecznością wymiany przekaźnika sprężarki klimatyzacji. Przy przebiegu 60 tys. mil zalecany jest duży serwis, więc miejmy nadzieję, że będą na to zapisy. Stukanie pod spodem przy takim przebiegu to znany problem, ale prosta wymiana tulei lub innych części zawieszenia je usuwa. Wszelkie akcje serwisowe można sprawdzić u dealera Subaru, jeśli nie ma zapisów o ich wykonaniu. Warto sprawdzić oznaki wycieków uszczelki głowicy, co nie jest super częste. Przebieg opon wydaje się dobry. Dla nas mpg wydaje się wynosić od 18+ lokalnie do 22 na drodze. Lubimy ten samochód.
 
#3 ·
Kupiliśmy naszą Tribecę z 08 roku ponad 2 lata temu z przebiegiem 57 tys. mil. Teraz mamy 68 tys. mil. Żadnych problemów poza koniecznością wymiany przekaźnika sprężarki klimatyzacji. Przy 60 tys. mil zalecany jest duży serwis, więc miejmy nadzieję, że będą na to zapisy. Stukanie pod spodem przy takim przebiegu to znany problem, ale wymiana prostych tulei lub innych części zawieszenia je rozwiązuje. Wszelkie akcje serwisowe można sprawdzić u dealera Subaru, jeśli nie ma zapisów, że zostały wykonane. Oznaki wycieków uszczelki głowicy, niezbyt częste, warto sprawdzić. Przebieg opon wydaje się dobry. Dla nas mpg wydaje się wynosić od 18+ lokalnie do 22 na drodze. Cieszymy się z tego samochodu.

WOW! To bardzo niski przebieg jak na 08 rok.


Co obejmuje serwis przy 60 tys. mil?
Uruchomiłem Carfax i są wymiany oleju co 3750 mil u dealera wraz z przeglądem konserwacyjnym. Jedyną rzeczą poza wymianami oleju jest sprawdzenie płynów, wymiana klocków hamulcowych, sprawdzenie osiągów i wymiana akumulatora. Dla mnie nie są to żadne poważne wymiany.
 
#4 ·
Szczerze mówiąc, myślę, że to okropne. Mamy około 115 tys. na naszym 2008 roku (kupionym jako nowy). Był trzymany w garażu w nocy, a codzienna dojazd do pracy wynosi 4 mile w obie strony. Był dobrze utrzymany i prowadzony w sposób oszczędny. Mimo to w ciągu ostatnich kilku lat wydaliśmy na ten samochód ponad 10 tys. dolarów. Jedynym powodem, dla którego wciąż nim jeździmy, jest uzyskanie większej liczby kilometrów, biorąc pod uwagę, ile zapłaciliśmy ostatnio za naprawy. NIGDY więcej nie kupimy Subaru. Miałem wcześniej dziesiątki samochodów, niektóre z wyższej półki, niektóre z niższej półki i nigdy wcześniej nie miałem tylu problemów z samochodem. Wiele z tych samych problemów, które miałem ja, mieli też inni użytkownicy. To nie tylko przypadkowe rzeczy, ale świadczą o jakości pojazdu od samego początku.
 
#6 ·
Szczerze mówiąc, uważam, że to okropne. Mamy około 115 tys. na naszym 2008 (kupionym jako nowy). Był trzymany w garażu na noc, a codzienna dojazd do pracy wynosi 4 mile w obie strony. Był dobrze utrzymany i jeżdżony oszczędnie. Mimo to w ciągu ostatnich kilku lat wydaliśmy na ten samochód ponad 10 tys. dolarów. Jedynym powodem, dla którego wciąż nim jeździmy, jest to, aby uzyskać więcej mil, biorąc pod uwagę, ile zapłaciliśmy ostatnio za naprawy. NIGDY więcej nie kupimy Subaru. Miałem dziesiątki samochodów wcześniej, niektóre z wyższej półki, niektóre z niższej półki i nigdy wcześniej nie miałem tylu problemów z samochodem. Wiele z tych samych problemów, które miałem, miały też inne osoby. To nie tylko przypadkowe rzeczy, ale świadczą o jakości pojazdu od samego początku.
Chciałbym usłyszeć, jakie miałeś problemy, Brien. Nie widzę żadnych konkretnych postów od ciebie na temat poważnych napraw.Jak dotąd mieliśmy szczęście z naszym. 08 160 tys. milNajwiększą naprawą była chłodnica, którą wymieniłem (pęknięty zbiornik końcowy). I podarte buty, które wymieniłem.Poza tym tylko ogólna konserwacja.Tom
 
#5 ·
Jesteśmy drugimi właścicielami naszego 2008, kupiliśmy go około trzy lata temu. Niewiele do zgłoszenia poza podstawową konserwacją - opony, hamulce, wymiany oleju, wycieraczki itp.

Musiałem właśnie wymienić przednie prawe łożysko piasty koła, ale nie uznałem tego za niezwykłe, biorąc pod uwagę wiek - 11 lat i przebieg - 126 000.

Typowe problemy - zużycie paliwa jest słabe, w najlepszym razie osiągam około 21~22 mpg na autostradzie. Zbiornik paliwa jest za mały. To w połączeniu ze słabym przebiegiem równa się stosunkowo krótkiemu zasięgowi na autostradzie. Nie przeszkadza mi to, ponieważ i tak muszę wstać, rozciągnąć się i przejść. Przewód skroplin klimatyzacji jest podatny na zatykanie przez owady (pająki?), a następnie przelewanie skroplin na podłogę pasażera. Trzeba tylko pamiętać, aby czyścić go corocznie. Mam grzechotkę w drzwiach po stronie kierowcy. Z tego, co wywnioskowałem z tego forum i innych źródeł, poprzeczka drzwi nie jest spawana na końcach i grzechocze, gdy wysycha w niej kit.

Niemniej jednak uwielbiam nim jeździć. Jest bestią na śniegu, zwłaszcza z założonymi oponami zimowymi.
 
#7 ·
Jedną z moich obaw jest problem HG. Nie mam nic przeciwko wykonywaniu konserwacji. Wykonuję tyle pracy, ile mogę, bez chodzenia do dealerów, ale problemy z HG, skrzynią biegów i klimatyzacją są dla mnie na innym poziomie.

Rozumiem, że z moich badań wynika, że 3.6 nie powinien mieć żadnych problemów z HG ani skrzynią biegów, ale wciąż pojawiają się doniesienia o tym problemie. Czy to tylko zaniedbanie właściciela, czy naprawdę występują problemy?

Pytanie brzmi, czy ktoś z was ma zaufanie do Tribeca, aby zabrać rodzinę na wycieczkę o długości 1000 mil?
 
#8 ·
Pytanie brzmi, czy ktoś z was ma zaufanie do Tribeca, aby zabrać rodzinę na wycieczkę po drogach o długości 1000 mil?
Z mojego doświadczenia po ponad 2 latach nie wahałbym się przed taką podróżą, jak opisujesz. Regularnie jeździmy do naszej córki i z powrotem. To podróż w obie strony na ponad 200 mil.

Elementy, które należy wziąć pod uwagę przy przebiegu 60 tys. mil, to pasek i koła pasowe. Wiadomo, że koła pasowe ulegają awarii, często przy niskim przebiegu (60 tys. mil+). Świece zapłonowe również, jeśli jeszcze nie zostały wymienione. Wcześniejsze problemy z konwerterem momentu obrotowego i korpusem zaworu skrzyni biegów nie powinny stanowić problemu w tym modelu Tribeca.
 
#10 ·
Właśnie pojechałem do Santa Fe i z powrotem z Denver na Święto Dziękczynienia.

W październiku pojechaliśmy 6 godzin do Grand Junction, ciągnąc przyczepę z tratwą przez Góry Skaliste.

Wyruszamy na tygodniową wycieczkę raftingową w Memorial Day po rzece Green, ciągnąc tę samą przyczepę po skałach. Około 10 godzin w każdą stronę.

Sam zajmuję się konserwacją. Muszę bardzo szybko zrobić pokrywy zaworów, ale prawdopodobnie nie zdążę przed wycieczką w Memorial Day.

Główne przyczyny unieruchomienia:
1) Awaria łożyska napinacza lub koła pasowego paska wielorowkowego
2) Wyciek płynu chłodzącego
3) Niezbyt częste sprawdzanie oleju

2 i 3 to najczęstsza przyczyna problemów z uszczelką głowicy. Najczęstszym objawem problemu z uszczelką głowicy jest niewielki wzrost temperatury na biegu jałowym. Najłatwiejszym sposobem diagnozy jest poszukiwanie małego strumienia pęcherzyków w zbiorniku wyrównawczym po energicznej jeździe.

Skrzynie biegów są dość wytrzymałe, chociaż od czasu do czasu zgłaszane są tutaj uszkodzone cewki. Niezbyt często, ale się zdarza. Samochód jest nadal sprawny.
 
#12 · (Edited)
Nasz model 2006 Ltd. ma tylko 99 4xx mil. Kupiony z przebiegiem 56 000 w 2012 roku. Bez problemów mechanicznych, ale z jakiegoś powodu potrzebował następujących części elektrycznych:
  • przełącznik szyb (po jednokrotnym czyszczeniu)
  • stacyjka (obwód akcesoriów czasami zawodził)
  • przełącznik lusterek (prawa strona przerywana)
  • klamra pasa bezpieczeństwa po stronie kierowcy, ponieważ okablowanie przełącznika zostało źle poprowadzone w fabryce i pękło w środku
    (kontrolka ostrzegawcza i sygnał dźwiękowy pasów bezpieczeństwa zostały wyłączone, ale poduszka powietrzna nadal działała, ponieważ używa oddzielnego czujnika;
    niektórym mogło się to podobać)
  • jedno światło kałużowe zwarło. Akcja serwisowa została przeprowadzona, więc bezpiecznik przepalił się bez uszkodzenia BCM. Wymieniono oba po prawej stronie. Lewa strona nadal OK.
    A takze wąż powrotny PS bardzo mało przeciekał przy połączeniu ze zbiornikiem, wymiana węża naprawiła to.
Niewiele, ale wystarczająco, aby pozbyć się samochodu w tym wieku dla kogoś, kto nie wykonuje własnej pracy. Oryginalny zestaw opon wytrzymał 70 000 mil, mógł wytrzymać dłużej.
 
#15 ·
5 lat, 40 000 dodane do naszego '08 (mamy nieco ponad 130 000) i musiałem zrobić prawie nic poza planową konserwacją, którą robiłem sam.

3 rzeczy, na które natrafiłem:

- Przekaźnik klimatyzacji (część za 5 $)
- Uziemienie czujnika temperatury tylnego dyferencjału (naprawa za mniej niż 1 $), powodujące włączenie się kontrolki temperatury dyferencjału.
- Płyn chłodniczy wyciekający z małego węża chłodniczego wychodzącego z chłodnicy oleju. Nie pamiętam, ile kosztował ten wąż, ale nie był drogi.

Silnik i skrzynia biegów były świetne. Zaczyna się pojawiać trochę rdzy na tylnym panelu bocznym, z którą będę musiał walczyć tego lata za pomocą POR15. To był dobry samochód i moja żona uwielbia go mieć, mimo że trochę z niego wyrastamy z 2 dzieci w wieku 3 i 6 lat.
 
#16 ·
Jeszcze jeden post, zanim wyjadę w ten weekend, ponieważ pojazd jest 2 godziny drogi stąd. Po prostu robię listę kontrolną, aby pokryć wszystkie podstawy. Dajcie znać, jeśli coś pominąłem.

1) Sprawdź poziom oleju na bagnecie, gdy silnik jest zimny

2) Sprawdź korek wlewu oleju pod kątem oznak mieszanki płynu chłodzącego
3) Sprawdź zbiornik płynu chłodzącego przy włączonym silniku pod kątem pęcherzyków powietrza
4) Sprawdź linie paneli nadwozia pod kątem oznak wypadku
5) Opukaj nadwozie w poszukiwaniu oznak prac blacharskich
6) Jedź autostradą, aby sprawdzić zmiany biegów, wibracje i ustawienie

7) Jedź małymi drogami, aby sprawdzić wahania
8) Jedź wyboistą drogą, aby sprawdzić hałas tulei
9) Sprawdź wskaźnik temperatury
10) Powtórz kroki 1-3 po rozgrzaniu silnika po jeździe testowej
 
#17 ·
Pojechałem i odbyłem jazdę próbną Tribeca w weekend. Dotarłem tam wcześnie, tuż po otwarciu, więc dealerzy nie rozgrzali samochodu. Nigdy wcześniej nie posiadałem Subaru, więc proszę, daj mi znać, czy jest to powszechne w Subaru.

Przed zimnym startem sprawdziłem bagnet i korek wlewu oleju. Korek wlewu oleju ma rodzaj kondensacji jak woda. Na pewno to nie olej, rodzaj przezroczystej kondensacji. Następnie uruchomiłem go, poczułem wibracje na pedale hamulca, gdy pojazd był zaparkowany i pracował na biegu jałowym. Wibracje ustąpiły po rozgrzaniu pojazdu. Sam silnik jest płynny i cichy. Podczas jazdy próbnej poprosiłem o wjazd na autostradę. Sprzedawca zabrał mnie na drogę z maksymalną prędkością 50 mil na godzinę. Powiedziała mi, że jest tak samo dobra jak autostrada, ponieważ autostrada jest oddalona o kolejne 5 mil. Zażądałem, żeby zabrać mnie na autostradę, ponieważ chcę rozpędzić ją do prędkości powyżej 50 mil na godzinę. W końcu zabrała mnie na autostradę. Mogłem wcisnąć gaz i zwolnić, a następnie ponownie wcisnąć. Poczułem lekkie zawahanie, jak trzy podskoki, przed zmianą biegu z 4 na 5. Niezbyt zauważalne, ale to poczułem. Zjazd z autostrady i z powrotem na drogi osiedlowe. Żadnych problemów z przejściem z 1 na 4 bieg. Odszedłem bez kupowania, ponieważ inny facet czekał na jazdę próbną samochodem. Powiedziałem pani, że przemyślę to i zadzwonię do mnie, jeśli kolejna osoba nie kupi. Cóż, nigdy nie zadzwoniła, a pojazd zniknął ze strony internetowej, więc przypuszczam, że ostatni facet go kupił.
 
#18 ·
5eat nie jest zbytnio responsywną skrzynią biegów, więc wahanie przy redukcji biegów jest dość normalne. Wielu decyduje się na jazdę w trybie sportowym, aby złagodzić to wahanie. Nie bałbym się zabrać jednego do specjalisty Subaru, aby sprawdzić podstawy przed zakupem, zapłacić kilkaset, aby zaoszczędzić tysiące później. Ale to twoja decyzja. Tribeca to dość bezproblemowy pojazd z kilkoma dziwactwami, podobnie jak większość SUV-ów w jego wieku.
 
#20 ·
Witaj i witaj. Jestem właścicielem Tribeki z 2006 roku i Sienny z 2008 roku. Kupiłem moją Tribecę w grudniu od właściciela, który bardzo o nią dbał. Silnik został zniszczony przez awarię filtra oleju. Sam wymieniłem silnik i jeżdżę nim od około 3 miesięcy. Przebieg jest wysoki (247 tys.), ale samochód wydaje się solidny. Skrzynia biegów jest oryginalna i mocna. Jak ze wszystkim, kluczem jest konserwacja. Ale pozwólcie, że powiem... z perspektywy nakrętek i śrub, Toyota wydaje się być lepiej wykonana. Kilka miesięcy po zakupie Sienny ze zgrozą odkryliśmy, że była używana jako taksówka UBER w Nowym Jorku! Właściciel NIE dbał o nią! Wstyd mi, że nie przyjrzałem się jej bliżej, ale mimo to była bardzo niezawodna dzięki rygorystycznemu harmonogramowi konserwacji. Małe rzeczy, takie jak złącza elektryczne i elementy mocujące, wydają się być wykonane z lepszych materiałów w Toyocie. Rozebrałem oba samochody i z czysto mechanicznego punktu widzenia Toyota jest wykonana z lepszych materiałów. Kiedy wymieniłem silnik w Tribece, wszystkie złącza elektryczne były kruche i wiele z nich pękło. Nie tak było w Siennie, a to był samochód, który nie był konserwowany. Proszę zrozumieć... Kocham moją Tribecę... i nie mam z nią długoterminowego doświadczenia. To tylko moje obserwacje. Podsumowując... jeśli jesteś przyzwyczajony do niezawodności Toyoty, nie znajdziesz jej w starszym Subaru. Jeśli lubisz Subaru, możesz rozważyć nowszy model.
 
#21 ·
Witaj i witaj. Jestem właścicielem Tribeki z 2006 roku i Sienny z 2008 roku. Kupiłem moją Tribecę w grudniu od właściciela, który bardzo o nią dbał. Silnik został zniszczony przez awarię filtra oleju. Sam wymieniłem silnik i jeżdżę nim od około 3 miesięcy. Przebieg jest wysoki (247 tys.), ale samochód wydaje się solidny. Skrzynia biegów jest oryginalna i działa dobrze. Jak ze wszystkim, konserwacja jest kluczowa. Ale pozwólcie, że powiem... z perspektywy śrub i nakrętek Toyota wydaje się być lepiej wykonana. Kilka miesięcy po zakupie Sienny ze zgrozą odkryliśmy, że była używana jako taksówka UBER w Nowym Jorku! Właściciel NIE dbał o nią! Wstyd mi, że nie przyjrzałem się jej bliżej, ale mimo to była bardzo niezawodna dzięki rygorystycznemu harmonogramowi konserwacji. Drobne rzeczy, takie jak złącza elektryczne i elementy mocujące, wydają się być wykonane z lepszych materiałów w Toyocie. Rozebrałem oba samochody w dużej mierze i z czysto mechanicznego punktu widzenia Toyota jest wykonana z lepszych materiałów. Kiedy wymieniłem silnik w Tribece, wszystkie złącza elektryczne były kruche i wiele z nich pękło. Nie tak było w Siennie, a to był samochód, który nie był konserwowany. Proszę zrozumieć... Kocham moją Tribecę... i nie mam z nią długoterminowego doświadczenia. To tylko obserwacje kogoś, kto posiadał obie marki. Podsumowując... jeśli jesteś przyzwyczajony do niezawodności Toyoty, możesz być rozczarowany starszym Subaru. Jeśli lubisz Subaru, możesz rozważyć nowszy model.
 
#22 ·
Sugerowałbym rozważenie Outbacka lub poczekanie kilku lat, aż cena Ascent spadnie, chyba że masz naprawdę ważny powód, aby kupić Tribecę.

Cześć,
Jestem nowy w Subaru i mam niewielką wiedzę na temat pojazdów Subaru. Zawsze byłem fanem Toyoty, a teraz, gdy moje dzieci dorosły, jestem gotowy zamienić moją Siennę na SUV-a z napędem na wszystkie koła.
Z którego roku i jaki przebieg ma teraz ta Sienna i kiedy ją kupiłeś?
Możesz nie lubić żadnego innego samochodu, jeśli nie porównujesz jabłek do jabłek. jeśli zamieniasz naprawdę ładny, znany, Sienna na nieznany, podobny wiekiem i przebiegiem używany pojazd... na przykład.

A także Tribeca nie jest SUV-em ani minivanem - upewnij się, że zgadzasz się na utratę cech, od których się oddalasz.

Tribeki są trudniejsze do znalezienia części i doświadczenia i jest to umierająca platforma. To nie jest duży plus, aby zacząć od jednego już teraz.

Chociaż wyraźnie różnią się kosmetycznie i pod względem formy, mechanicznie Tribeca ma ten sam podstawowy układ i części mechaniczne, co inne Subau, więc nie jest niczym szczególnym mechanicznie ani pod względem niezawodności.

Skrzynia biegów i silnik są takie same jak w każdym innym H6 lub EAT trans z podobnej epoki. Zazwyczaj są niezawodne, przewidywalne i łatwo gromadzą duże przebiegi, jeśli unika się kilku problemów.

Konieczne: wymieniaj łożyska paska klinowego jak w zegarku co 60 tys. km. tylko olej syntetyczny i nie dopuszczaj do jego niskiego poziomu.

Od czasu do czasu występują problemy z uszczelką głowicy i korpusem zaworu skrzyni biegów - są to poważne naprawy, ale nie na tyle częste, aby uzasadniały nadmierne obawy.

Jeśli tych dwóch problemów uda się uniknąć, Tribeki z łatwością pokonują ćwierć miliona mil przy bardzo niewielkich naprawach i konserwacji.

Jeśli chodzi o poprzedniego autora, który wydał 10 000 dolarów na swój pojazd - Internet jest miejscem gromadzenia problemów z każdym pojazdem i przyciąga wiele negatywnych komentarzy. Możesz znaleźć problemy z każdym pojazdem, w tym uszczelki głowicy w bardzo niezawodnej Siennie.

Ten autor nie działa zgodnie z własną logiką, którą próbuje cię przekonać = "drogie naprawy w jakimkolwiek pojeździe oznaczają, że nigdy więcej nie kupię tego producenta". Nie mieliby żadnego pojazdu, który mogliby kupić, ponieważ wszystkie od czasu do czasu mają problemy. Każdy pojazd, który kupią, będzie miał problemy - ale nie będą brać pod uwagę wskazówek na ten temat.

10 000 dolarów jest wątpliwe - koszty napraw nie powinny zbliżać się do 10 000 dolarów u doskonałego mechanika. To absurd i wyraźny wskaźnik innych problemów, takich jak słabe warsztaty/mechanicy, błędy użytkownika, problemy z używanymi pojazdami itp. Ten użytkownik najlepiej by zrobił, ucząc się i dostosowując swoje rutyny związane z posiadaniem pojazdu. Prawdopodobnie potrzebują lepszego niezależnego mechanika, który jest godny zaufania i naprawdę dobry w pojeździe producenta, który posiadają.

To samo dotyczy ciebie - dla tribeki chciałbyś użyć dobrego mechanika do konserwacji starszego Subaru i robić notatki z tego forum lub subaruoutback.org w celu uzyskania porad dotyczących konserwacji i napraw. Tribeca ma ten sam silnik i skrzynię biegów co outbacki, więc masz tam bogactwo zasobów dla dużych pozycji.
 
#23 ·
Jeśli chodzi o poprzedniego użytkownika, który wydał 10 000 dolarów na swój pojazd - internet jest miejscem, gdzie można znaleźć problemy z każdym pojazdem i przyciąga wiele negatywnych komentarzy. Można znaleźć problemy z każdym pojazdem, w tym uszczelki głowicy w bardzo niezawodnym Siennie.

Ten użytkownik nie działa w oparciu o własną logikę, którą próbuje cię przekonać = "drogie naprawy w jednym pojeździe oznaczają, że nigdy więcej nie kupię tego producenta". Nie mieliby żadnego pojazdu, który mogliby kupić, ponieważ wszystkie mają od czasu do czasu problemy. Każdy pojazd, który kupią, będzie miał problemy - ale nie będą brać z tego wskazówek.

Kwota 10 000 dolarów jest wątpliwa - koszty naprawy nie powinny zbliżać się do 10 000 dolarów u doskonałego mechanika. To absurd i wyraźny wskaźnik innych problemów, takich jak słabe warsztaty/mechanicy, błędy użytkownika, problemy z używanymi pojazdami itp. Ten użytkownik najlepiej zrobi, ucząc się i dostosowując swoje procedury posiadania pojazdu. Prawdopodobnie potrzebują lepszego niezależnego mechanika, który jest godny zaufania i naprawdę dobry w pojeździe danego producenta, który posiadają.

To samo z tobą - dla tribeca chciałbyś użyć dobrego mechanika do konserwacji starszego Subaru i robić notatki z tego forum lub subaruoutback.org w celu uzyskania porad dotyczących konserwacji i napraw. Tribeca ma ten sam silnik i skrzynię biegów co outbacki, więc masz tam bogactwo zasobów dla dużych elementów.
Nie waż się kwestionować zasadności moich problemów z tym samochodem. Prowadzę rejestry każdego centa, który wydałem na ten pojazd i tak, ten samochód POS kosztował nas ponad 10 000 dolarów w naprawach tylko w ciągu ostatnich kilku lat. Głupie, nieprzewidziane naprawy, które świadczą o jakości tych pojazdów.